קוסמטיקה אינטרה דרמלית כל מה שרציתם לדעת

קוסמטיקה אינטרה דרמלית – טכנולוגיה חדשנית לטיפול תת עורי

קוסמטיקה אינטרה דרמלית (אינטרה = תת דרמיס = עור) היא כינוי למספר גדול של שיטות טיפול קוסמטיקה חדשניות, שיש להן יכולת ליצור השפעה עמוקה וניכרת על העור.
השיטה פועלת על ידי החדרת חומרים שונים המשפיעים על העור לטובה באופן ישיר לתוך הרקמות הזקוקות לחומרים אלה במיוחד.

למה צריך קוסמטיקה אינטרה דרמלית?

באופן מסורתי, חומרים קוסמטיים – מחומרים טבעיים או אחרים – מיושמים בעיקר על ידי מריחה על גבי העור.
פעולה זו יכולה לגרום לתחושת לחות, מיצוק ואפילו מתיחה של עור עייף ומקומט, אבל היא משפיעה בפועל על שכבות שטחיות מאוד של העור ולכן לרוב מדובר על השפעה קצרת טווח ולא תמיד יעילה.
קוסמטיקה אינטרה דרמלית מספקת את האפשרות לחדור ישירות לרקמות העור האחראיות על מתיחה ומיצוק העור, למראה בריא, צעיר ורענן של העור ומשפיעה ישירות על שכבות אלה.

איך פועלת קוסמטיקה אינטרה דרמלית?

יישום קוסמטיקה אינטרה דרמלית ניתנת ליישום בשתי דרכים עיקריות:
1.הזרקה תת עורית – הזרקה של חומרים שונים מתחת לעור באופן ידני או בעזרת אקדחי הזרקה. פעולה אינטרה דרמלית עמוקה יכולה להתבצע על ידי הזרקה ידנית או בעזרת אקדחי הזרקה, לתוך אחת משתי שכבות העור            העליונות, בהתאם לצורך.
2.תכשירים להולכה תת עורית – תכשירים אלה פותחו בטכנולוגיה מיוחדת ומאפשרים החדרה תת עורית של חומרים חיוניים לבריאות העור, כמו קולגן וחומצה היאלורונית.

עם זאת, קיימים סוגים רבים של טיפולי קוסמטיקה וטיפולים אסתטיים, אשר עושים שימוש בטכניקות אינטרה דרמליות מגוונות.
טיפולי קוסמטיקה אינטרה דרמלית לדוגמה , קיים מגוון רחב של טיפולי קוסמטיקה תת עורית, את חלקם אתם מכירים היטב:

  • מזותרפיה – מתאימה לשיקום עור עייף, מקומט עם כתמי שמש, על ידי הזרקה תת עורית המאפשרת פיזור אחיד ומדויק של החומר לשכבות העליונות של העור.
    החומרים המוחדרים באמצעות מחט דקיקה הם לרוב מבוססי מים ושמן רווי ויטמינים ומינרלים, המזינים את העור ומעניקים לו מראה צעיר ורענן.
  • גלי רדיו – שיטת טיפול חדשנית המאפשרת חדירה לשכבות העור הפנימיות בעזרת גלי רדיו. ההשפעה על העור יכולה להיות מדהימה – אם עושים את הטיפול אצל מטפלים מתאימים.
    הטיפול מאפשר חידוש של תאים חיוניים לצורך מיצוק והידוק של העור.
  • מילוי קמטים – הזרקת חומצה היאלורונית או הזרקת בוטוקס הן שתי שיטות מוכרות ונפוצות להפחתת קמטים על ידי הזרקת חומרי מילוי לשכבת הדרמיס האמצעית, שנותנת לעור מראה מתוח ומהודק.
  • טיפולי פיגמנטציה IPL – הבזקי אור החודרים לעומק הכתם ופוגעים במלנין האחראי על צבע העור. כך משתנה צבע העור והכתמים נעלמים.

איך בוחרים טיפול אינטרה דרמלי שמתאים לכם?

ידע הוא כוח. כדי להבין איזה סוג של טיפול מתאים לסוג מסוים של בעיה, לסוג מסוים של עור ומאפיינים נוספים של המטופל –
חשוב להכיר את המאפיינים השונים של שכבות העור הרבות, מה תפקידה של כל שכבת עור, אילו תהליכים מתרחשים בכל שכבת עור ספציפית ועוד.
רק כך אפשר לדייק את הטיפול המתאים ביותר למטופל, לספק טיפול בטוח, יעיל ונטול כאבים, עם כמה שפחות תופעות לוואי, תוך עמידה בדרישות בקרת איכות מחמירה במיוחד.

לסיכום: מכללת נאוה קולאז’ היחידה בישראל שמספקת את הקורס בקוסמטיקה אינטרה דרמלית – אם גם אתם רוצים להיפתח לתחום פורץ דרך בתור מטפלים או בתור מטופלים, אתם במקום הנכון – נאוה קולאז’ מציעה קורסים מקצועיים למטפלים בשיטת קוסמטיקה אינטרה דרמלית ומאפשרת ללקוחות רבים לקבל טיפולי קוסמטיקה רפואית בסטנדרט גבוה. צרו קשר לקבלת מידע נוסף והרשמה לקורס!

רוצה לקבל פרטים נוספים עבור אחד מהקורסים שלנו?

שתפו

לכל המאמרים

מוכנים לצאת לדרך?

תשאיר/י פרטים וניצור איתך קשר.