מניקור פדיקור פרא מדיקלי – הדבר הבא בעולם הפדיקור

פדיקור מניקור פרא מדיקלי הוא תחום חדשני ומבוקש, שנוצר בעקבות התפתחות משמעותית בתחום. הטכנולוגיות והטיפולים החדשניים, לצד תהליכי ריפוי והחלמה מהירים יותר שינו את אופי הקורס הקלאסי המוכר ובמקומו תפס מקום מניקור פדיקור פרא מדיקלי.

כל מי שחולמת לעסוק בתחום ורוצה להיות מומחית במניקור פדיקור, צריכה לעבור את ההכשרה המקצועית והמתקדמת ביותר, כדי להפוך לאוטוריטה ולרכוש ידע שמשנה את חוקי המשחק.

אז מה זה בדיוק מניקור פדיקור פרא מדיקלי? למי זה מתאים ואיך זה עובד?

טיפולי מניקור פדיקור פרא מדיקלי כוללים התייחסות מקצועית לנושאים כמו מחלות עור בכפות הרגליים ובציפורניים, טיפול בפטרת העור והציפורניים וכמובן בציפורן חודרנית .הסמסטר השני של הקורס נותן דגש על נושא מדובר מאוד בתחום – כף רגל סוכרתית.

מטפלות מוסמכות בתחום מכירות את ההיבטים הרפואיים של כף הרגל וכף רגל סוכרתית ומיישמות טיפולים מתקדמים מותאמים אישית ושימוש בתכשירים ייעודים – כדי להעניק למטופלים את המענה הטוב ביותר.

מניקור פדיקור פרא מדיקלי - נאוה קולאז'

היתרונות של מניקור פדיקור פרא מדיקלי לעומת מניקור פדיקור קלאסי

מטפלות מוסמכות בתחום פדיקור מניקור פרא מדיקלי עוברות הכשרה מקצועית של שני סמסטרים והתנסות מעשית לאורך כל הקורס, ולבסוף הופכת אותן הלכה למעשה למומחיות עם ידע מבוסס וביטחון מלא לתת למטופלים את הטיפולים המתאימים להם ביותר על ידי הכרת המאפיינים של כל מטופל והצרכים האישיים שלו.

זאת במקביל לשימוש בטכנולוגיות מתקדמות וטכניקות הנלמדות לאורך הקורס.

פדיקור מניקור קלאסי מיועד בעיקר לצורך טיפוח – פדיקוריסטית/מניקוריסטית קלאסית היא מקצוענית בטיפוח כפות הרגליים והידיים:

היא מעניקה טיפול לכף הרגל ומעניקה מראה מטופח ואסתטי.

אבל פדיקור מניקור פרא מדיקלי קיים כדי לתת מענה לבעיות עמוקות יותר. למשל:

פטרת, ציפורן חודרנית, שלפוחיות, עור קשה, יבלות, כף רגל סוכרתית ועוד.

כל אלה מצריכות התייחסות פרא מדיקלית, לפעמים לצד התייעצות עם הרופא המטפל, כדי להבטיח טיפולי פדיקור מניקור בטוחים ובריאים שאף מסייעים בתהליך ההחלמה.

 

מניקור פדיקור פרא מדיקלי - נאוה קולאז'

שיטות טיפול פדיקור מניקור פרא מדיקלי

מאחר שמדובר על טיפול מותאם אישית, כל מטפלת מתאימה את הטכניקות שלמדה לצורך של המטופל ונעשה שימוש בחומרים לפי הצורך האישי של כל מקרה. 

עם זאת, בשלב הראשון בדרך כלל פדיקוריסטית פרא רפואית מבצעת אבחון למצב כף הרגל בהתאם למה שהיא רואה ובהתאם למה שאתם מספרים לה – כדי לבחור לכם את הטיפול המתאים ביותר.

בשלב הבא היא מבצעת טיפול מותאם אישית, כולל שימוש בחומרים וטכניקות המותאמים לטיפול בבעיות הספציפיות שיש בכף הרגל.

כל זה, כולל גם טיפול אסתטי ומטפח, של גזירת ציפורניים, ניקוי עור כף הרגל, מריחת תמיסות וסבונים – שיגרמו לרגליים שלכם להיראות ולהרגיש נפלא.

טיפול מניקור פדיקור בהתאמה אישית

פדיקוריסטית פרא רפואית מקבלת הכשרה מעמיקה ומקצועית, בליווי רופאים בכירים עם התמחות ספציפית בתחומים הרלוונטיים ויכולה להציג תעודות רלוונטיות והמלצות.

משום כך, אם יש לכם צורך לקבל טיפול פדיקור מניקור פרא מדיקלי , כדאי לוודא שאתם לא מתפשרים על טיפול קוסמטי לרגל, שכולל שיוף ציפורניים ומריחת לק, אלא גם מקבלים מענה לבעיות רפואיות של כף הרגל.

מניקור פדיקור פרא מדיקלי - נאוה קולאז'

גאים להוביל את הקורס הבלעדי בישראל

מכללת נאוה קולאז’ גאה להוביל את הקורס הבלעדי והמתקדם ביותר בתחום הפדיקור בישראל – פדיקור מניקור פרא מדיקלי.

הכשרה הכוללת שני סמסטרים ונבנה בעזרת מומחים ורופאים בכירים מהמרכז הרפואי לגליל המערבי נהריה, שהתאימו את התכנים וההכשרה לצרכים הייחודיים של מטופלים בתחום, בשילוב הטכנולוגיות העדכניות ביותר.

אם גם לך יש תשוקה לעולם האסתטיקה זאת ההזדמנות להיחשף לקורס פורץ דרך בעולם הפדיקור ולהפוך למטפלת מומחית –  נאוה קולאז׳ זה בדיוק המקום בשבילך!

זה הזמן שלך לצאת לחופש כלכלי אמיתי ולעסוק בתחום מבוקש – השאיר/י פרטים ונציגת הכשרות של המכללה תחזור אליך.

 

 

רוצה לקבל פרטים נוספים עבור אחד מהקורסים שלנו?

שתפו

לכל המאמרים

מוכנים לצאת לדרך?

תשאיר/י פרטים וניצור איתך קשר.