קורס קוסמטיקה ITC

לפנייה מהירה ובירורים עבור הקורס

על הקורס: Innovative trends and technology in cosmetics

מכללת נאוה קולאז’ למקצועות היופי גאה להציג את קורס המתקדם והחדשני ביותר בתחום, קוסמטיקה ITC  – הקורס היחיד והראשון מסוגו בישראל שחושף אותך לכל פריצות הדרך המובילות בעולם האסתטיקה וטיפול בעור הפנים, לצד כל הטכנולוגיות המתקדמות ביותר.

עולם הקוסמטיקה מתחדש כל הזמן בהתאם לקדמה ולמחקרים שונים פורצי דרך, טכנולוגיות חדשניות שפותחו ושיטות המאפשרות טכניקות טיפול יעילות ובכך מאפשר למטופלים עם העור הרגיש ביותר לקבל את התוצאות שהם חולמים ולהרגיש טוב עם עצמם.

מסלול הלימודים בקורס קוסמטיקה ITC נבנה ע׳׳י צוות המרצות המובילות את המגמה במכללת נאוה קולאז׳ בשביל להנגיש אל הקוסמטיקאיות את אותם חידושים כך שהן יוכלו להיות מובילות בתחום ובעלות ידע שאין למתחרות שלהן. בוגרות הקורס מספרות שהידע וההכשרה שינתה להן את כל השקפת העולם על אופן הטיפול ושהן נחשפו לשינויים אמתיים בעור. 

 ההכשרה מעניקה לסטודנטים סקירה מקיפה ומפורטת של סוגי הטכנולוגיות הקיימות כיום בעולם והתאמת הטכנולוגיה למטופל וסוג הטיפול הדרוש לו וזאת בשביל שנוכל לקבל את תוצאות הטובות והיעילות ביותר.

לאורך הקורס נחשוף אתכם להשפעות של חומרים שונים על רקמות העור, מה המשמעות של ריכוזי חומרים בתכשירים השונים, מהי הדרך הטובה ליישם את הטיפולים, תכשירים קוסמטיים אלו כוללים טכנולוגיות פורצות דרך כמו תאי גזע, שימוש בשמן קנאביס, טכנולוגיות שחרור מושהה ושימוש בננו ביוטכנולוגיה, תכשירים המבוססים על מקרוביוטיקה, פרוביוטיקה ועוד. נעזר בהדגמות מתקדמות של מכשור חדשני, ננתח את הטיפול על כל צדדיו ונבחן את העור לפני ואחרי כך שתצאו מלאי ביטחון כאשר תשתמשו במכשירים החדשניים בקליניקות הפרטיות שלכם. 

נכיר את ההשפעה העמוקה שיש לתהליכים טכנולוגיים מתקדמים על העור לטווח ארוך וקצר, את המצבים הקליניים שבהם ניתן לטפל בעזרת התכשירים השונים, את התכשירים והמוצרים המובילים בתחום ואת הדרך הנכונה להתאים את הטיפול ללקוחה בצורה מדויקת ואיכותית.

נושאי הלימוד בקורס קוסמטיקה ITC -
Innovative trends and technology in cosmetic :

  • שימוש בתאי גזע בעולם הקוסמטיקה
  • שימוש בננו ביוטכנולוגיה ושחרור מושהה של חומרים פעילים בתוך התכשירים הקוסמטיים
  • ליפידים כחומר עיקרי בלב של פריצת דרך בקוסמטיקה
  • CBD -CANNABIDIOL  שימוש בשמן קנאביס בתכשירים קוסמטיים
  • טרנדים עתידים – תכשירים אבקתיים ( נטולי מים)
  • תכשירים קוסמטיים עם מיקרוביומה (פרוביוטיקה ועוד)

למה מכללת נאוה קולאז׳ זה המקום המוביל שקוסמטיקאיות בוחרות ללמוד בו להעשיר את הידע שלהן?

קורס קוסמטיקה ITC הוא ייחודי למכללת נאוה קולאז’ והוא מקנה לך ידע שלא קיים באף מכללה אחרת בתחום. ידע זה כוח והלימודים המתקדמים נותנים לך יתרון על פני המתחרות שלך ומעניקים לך בידול משמעותי. את הקורס בנינו על סמך ידע מקצועי של רופאים בכירים בתחום האסתטיקה לצד מרצות המכללה עם ניסיון של עשרות שנים בעולמות הקוסמטיקה כך שתוכלי להעשיר את עצמך בתחום לרמה הגבוה ביותר. 

בשביל להיות פורצת דרך בתחום וזאת שכולן רוצות לבוא אליה לטיפול פנים את חייבת לקבל את ההכשרה המתקדמת ביותר, ולכן קורס ITC הוא בדיוק בשבילך, זה שיהפוך אותך מקוסמטיקאית למומחית בתחום.

מקום הלימודים: חיפה, נהריה.
מתכונת הלימודים: 5 מפגשים עם אפשרות ללימודי בוקר/ערב או יום מרוכז.

דיפלומת סיום לימודים מטעם המכללה המובילה למקצועות היופי נאוה קולאז׳.
דיפלומת לימודי טכנולוגיה קוסמטית מתקדמת

Adar Raziel
Adar Raziel
01/12/2022
שמי אדר, אני לומד קורס בניית ציפורנים אצל המורה סיון,אין מקום נעים ללמוד אצלו כמו אצל המכללה של נאווה,אנשים חמים,שירות ויחס אישי לכול תלמיד,והמורה סיוון מורה מצוינת,נחמדה,יודעת להסביר את הנלמד מעולה,ותמיד נותנת הרגשה טובה.
Mila Nova
Mila Nova
01/12/2022
המכללה ששינתה לי את החיים ❤️
לירון ויצמן
לירון ויצמן
30/11/2022
סיווני שלי אין מורות כמוך ! תודה על הכל ❤️
אמירה והבה
אמירה והבה
30/11/2022
מורה נהדרת מצוינת סבלנית מקצועית כבוד ללמוד אצלה .. סיון המיוחדת תודה לך על הכל
הטובים של אושרת שירקולקר
הטובים של אושרת שירקולקר
30/11/2022
מורה נהדרת ומקצועית, סובלנית ,ומלמדת בצורה מאוד נעימה ומקצועית
אור אברה
אור אברה
30/11/2022
אני לומדת בנייה באקריל אצל סיון זכיתי במורה הכי טובה שהיה אפשר לבקש בשביל החוויה הזאת מפרגנת תומכת ועושה הכל בשביל שאנחנו התלמידות שלה ירגישו הכי בטוחות ובנוח במקום שהן נמצאות בו תודה סיוונוש אין כמוך !
Sam Apel
Sam Apel
30/11/2022
ממליצה בחום על הקורס קוסמטיקה בזכות המורה מילה. באמת אשת חיל, מורה מסורה, אינטיליגנטית, ייסודית ומקצועית בטירוף! נהניתי מכל שנייה בקורס בזכותה, הידע והמיומנויות שקיבלתי הם ברמה הגבוהה ביותר! וכמובן היחס האנושי, האוזן הקשבת תודה מעל הלב!
JWAN MAZZAWI
JWAN MAZZAWI
30/11/2022
המורה קרולין מקסימה ושיטת הלימוד שלה מהממת אני מאוד ממליץ להיות איתה בקבוצה יש לה שיטת הסבר מאוד ברור, והמכללה מאוד מסודר מכל הכיוונים
משה קהתי
משה קהתי
30/11/2022
המורה מילה המורה הכי טובה ומסורה שיש
bat sheva
bat sheva
30/11/2022
אני מאוד מרוצה מקרולין, מורה מדהימה שאכפת לה מכל תלמיד ותלמיד, תסביר לך גם 10 פעמים עד שתבין את הנלמד❤️

רוצה לקבל פרטים נוספים עבור קורס קוסמטיקה ITC?