על טכניקת MULTI FUNCTION בבניית ציפורניים כבר שמעת?

בשנים האחרונות , תחום בניית הציפורניים צבר פופולריות רבה והפך לאחד התחומים הבולטים בעולם הביוטי . נשים בכל העולם מגלות חשיבות לטיפוח הציפורניים באופן קבוע וככל שהמודעות עולה כך גם יש לך הזדמנות טובה יותר לפרוץ דרך בתחום אומנות הציפורניים ולהיות אשת קריירה שנהנית ממקצוע שהביקוש שלו רק הולך ועולה לצד הכנסה שמעניקה חופש כלכלי אמיתי.


הרבה יותר מאשר בניית ציפורניים

זה לא סוד שתחום בניית הציפורניים מתפתח, בעל טרנדים משתנים רבים ונחשב לאחד הקורסים המבוקשים ביותר בתחום היופי. קיימות מספר טכניקות פופולריות של בניית ציפורניים ובכל קורס אצלנו במכללת נאוה קולאז׳ מלמדים את הטכניקות המקצועיות ביותר שיהוו את הבסיס ההכשרה שלך, אך לא פחות חשוב לנו שתחשפי לטרנדים וטכניקות המתקדמות ביותר בעולם וזאת בזכות צוות הוראה בעל הכשרה בינלאומית שמוביל את מגמת בניית ציפורניים.

אז כן – הדרך הזאת דורשת התמקצעות והתמדה ולכן אצלנו במכללת נאוה קולאז׳ נשמח להעניק לך את כל הכלים הנחוצים בקורס בדרך שלך להצלחה.

וזאת בעזרת צוות ההוראה בעל סטנדרטים גבוהים מאוד.
צוות שלא מפסיק ללמוד ולהתעדכן, לצאת לקורסים בחו”ל ובארץ כדי להביא לך את הטכניקות הכי מתקדמות, מעניינות ורלוונטיות בתחום.
צוות שנותן יחס אישי לכל סטודנט וסטודנטית, עם כיתות לימוד אינטימיות, מה שאומר שהמרצים מלווים אותך בכל שלב ושלב, עד שתצברי ביטחון ותדעי שאת יכולה להיות אמנית ציפורניים מקצועית.


מה זה בניית ציפורניים MULTI FUNCTION?

היום קיימות בארץ שלוש שיטות עיקריות של בניית ציפורניים:

  • טבילה באקריל – מורחים על הציפורניים דבק ציפורניים ולאחר מכן טובלים את הציפורן באבקת אקריל לצורך עיבוי וציפוי של הציפורן.
  • בניה באקריל – בונים ציפורניים מלאכותיות על ידי מריחת תערובת של אבקה ונוזל על גבי ציפורן מלאכותית.
  • בניית ציפורניים בג’ל – השיטה הפופולרית כיום בישראל, שנותנת לציפורן מראה טבעי על ידי בניה באמצעות חומרי ג’ל ושימוש בקרני UV להקשיית וייבוש החומרים.

מתוך הידע הרחב על מגוון הטכניקות בתחום, הצוות המקצועי של מכללת נאוה קולאז’ פיתח את שיטת multi-function :

שיטה שנותנת מענה לכל השיטות הקיימות היום בתחום, שיש להן בסיס דומה, כדי לספק לבסוף טכניקה אחת שתתאים לך ואיתה תמשיכי את דרכך ותהפכי למומחית, שמעניקה ללקוחות את התוצאה הטובה ביותר תוך שילוב בין הטרנדים המבוקשים בתחום, לצד טיפול מדויק ומקצועי ביותר לציפורניים.

לימודי בניית ציפורניים במכללת נאוה קולאז’ משלבים את תכני הלימוד של הקורס הנמצא בפיקוח משרד העבודה לצד תכנית לימודים מעשירה ואיכותית, שנבחרה ע”י צוות מוסמך אשר מנהל את המגמה הלימודית.
במסגרת התוכנית החדשה והבלעדית כסטודנטית במכללת נאוה קולאז’, תחשפי לטכניקות  חדשניות בשיוף אקריל, תיקון מבנה אנטומי, צורות שונות של ציפורניים ולחומרים איכותיים שישמשו אותך לאורך הקריירה כאמנית ציפורניים.

בנוסף לכך במהלך לימודי הקורס, תקבלי הזדמנות להתנסות מעשית מה שיכין אותך לקבלת לקוחות במכון הפרטי שלך כבר מרגע סיום הקורס ויעניק לך ביטחון ומיומנות.

כמו כן, כסטודנטית תקבלי ערכה מפוארת שתשרת אותך במהלך לימודי הקורס וגם לאחר שתקבלי לקוחות במכון שלך והכל במסגרת ליווי של צוות חם, שבאמת אכפת לו שתצליחי!


בניית ציפורניים – אומנות בשילוב מומחיות

מכללת נאוה קולאז’ גאה לספק לסטודנטיות שלה את הטוב ביותר. הכשרה קפדנית ומעמיקה ,עד שתרגישי שאת מכירה את התחום בצורה הכי טובה, שאת יכולה לתת ללקוחות שלך שירות לא פחות מעולה ולהצליח כמו שאת חולמת.

מכללת נאוה קולאז’ מובילה את תחום לימודי היופי בישראל מעל שלושים שנה, עם עשרות אלפי בוגרים שהשתלבו בהצלחה בתעשייה וכיום עובדים ועובדות כאמני ציפורניים ברחבי הארץ.
אם גם לך יש תשוקה לעולם אומנות הציפורניים ,זה הזמן לקחת את זה צעד אחד קדימה ולשנות את העתיד הכלכלי שלך, לצד סיפוק והגשמה עצמית.
לפרטים נוספים השאיר/י פרטים ונציגת הכשרות תחזור אליך.

 

 

 

רוצה לקבל פרטים נוספים עבור אחד מהקורסים שלנו?

שתפו

לכל המאמרים

מוכנים לצאת לדרך?

תשאיר/י פרטים וניצור איתך קשר.