קורס בניית ציפורניים

לפנייה מהירה ובירורים עבור הקורס

בשנים האחרונות , תחום בניית הציפורניים צבר פופולריות רבה והפך לאחד התחומים הבולטים בעולם הביוטי . נשים בכל העולם מגלות חשיבות לטיפוח הציפורניים באופן קבוע וככל שהמודעות עולה כך מתעצמת גם ההזדמנות שלך לפרוץ דרך בתחום אומנות הציפורניים ולהיות אשת קריירה שנהנית ממקצוע שהביקוש שלו רק הולך ועולה לצד הכנסה שמעניקה חופש כלכלי.

הרבה יותר מאשר בניית ציפורניים

זה לא סוד שתחום בניית הציפורניים מתפתח ובעל טרנדים משתנים רבים, ונחשב לאחד הקורסים המבוקשים ביותר בתחום הביוטי.

קיימות מספר טכניקות פופולריות של בניית ציפורניים – בכל קורס אצלנו במכללת נאוה קולאז׳ תלמדי את הטכניקות המקצועיות ביותר שיהוו את הבסיס שלך בלימודי הקורס,

אך לא פחות חשוב – תחשפי לטרנדים וטכניקות המתקדמות ביותר בעולם וזאת בזכות צוות הוראה בעל הכשרה בינלאומית שמוביל את מגמת בניית הציפורניים במכללה.

אומנות הציפורניים היא תחום עשיר ומגוון, עם טרנדים וטכניקות שמתחדשות כל הזמן ולכן, כדי  להיות אמנית בניית ציפורניים, צריך להכיר מגוון רחב ככל האפשר. אז כן – הדרך הזאת דורשת התמקצעות והתמדה ולכן אצלנו במכללת נאוה קולאז׳ אנחנו נותנים לך את כל הכלים הנחוצים בדרך שלך להצלחה.

צוות ההוראה שלנו מגיע עם ניסיון בינ”ל עשיר וסטנדרטים גבוהים. צוות שלא מפסיק ללמוד ולהתעדכן, לצאת לקורסים בחו”ל ובארץ כדי להביא לך את הטכניקות הכי מתקדמות, מעניינות ורלוונטיות בתחום. צוות שנותן יחס אישי לכל סטודנט וסטודנטית, עם כיתות לימוד אינטימיות, מה שאומר שהמרצים מלווים אותך בכל שלב ושלב, עד שתצברי ביטחון ותרגישי שאת יכולה להיות אמנית ציפורניים מקצועית.

ראשי המגמה של מכללת נאוה קולאז’ פיתחו את שיטת multi-function –שיטה שנותנת מענה לכל השיטות הקיימות היום בתחום, שיש להן בסיס דומה, כדי לספק טכניקה אחת, שמקיפה את כל היתרונות של הטכניקות הכי מקובלות. כך את יכולה לתת ללקוחות שלך את התוצאה הטובה ביותר בעזרת שילוב בין הטרנדים הכי מבוקשים בתחום לצד טיפול מדויק מקצועי ונכון ביותר לציפורניים.

לימודי בניית ציפורניים במכללת נאוה קולאז’ משלבים את תכני הלימוד של הקורס הנמצא בפיקוח משרד העבודה לצד תכנית לימודים מעשירה ואיכותית, שנבחרה ע”י צוות מוסמך אשר מנהל את המגמה הלימודית.

כסטודנטית במכללת נאוה קולאז’ במסגרת התוכנית החדשה והבלעדית , תחשפי לטכניקות שיוף אקריל, תיקון מבנה אנטומי, צורות שונות של ציפורניים וחומרים שישמשו אותך לאורך הקריירה כאמנית ציפורניים.
בנוסף לכך במהלך לימודי הקורס, תקבלי הזדמנות להתנסות על לקוחות, דבר שיכין אותך לקבלת לקוחות במכון הפרטי שלך כבר מרגע סיום הקורס ויעניק לך ביטחון ומיומנות. צוות ההדרכה בקורס כולל את המורות המומחיות והמובילות בענף, בעלות ותק רב וידועות בתחום בניית ציפורניים במגוון הטכניקות הקיימות .
כמו כן, כסטודנטית תקבלי ערכה מפוארת שתשרת אותך במהלך לימודי הקורס וגם לאחר שתקבלי לקוחות לטיפולים ביתיים.

נאוה קולאז' המכללה המובילה למקצועות היופי

מכללת נאוה קולאז’ גאה לספק לסטודנטיות שלה תמיד את הטוב ביותר:
עם צוות מרצים שהם מומחים כל אחד ואחת בתחום שלה, עם החומרים הכי איכותיים בתחום, עם אנשים שדואגים לתת לך ביטחון בכל שלב של הלימודים – עד שתרגישי שאת מכירה את התחום בצורה הטובה ביותר שיש, כדי לתת ללקוחות שלך שירות מעולה ולהצליח כמו שאת חולמת.
מכללת נאוה קולאז’ מובילה את תחום לימודי הביוטי בישראל מעל שלושים שנה, עם עשרות אלפי בוגרים שהשתלבו בהצלחה בתעשייה וכיום פועלים בתחום בכל רחבי הארץ.
אם הגעת עד לכאן כנראה שאנחנו צרכים להכיר. צרי קשר לתיאום שיעור ניסיון ללא תשלום!

למה לבחור במכללה למקצועות היופי נאוה קולאז‘?

מקום הלימודים: חיפה, נהריה.
מתכונת הלימודים: כ- 5 חודשים, 16 מפגשים – 4 שעות אקדמיות כל מפגש.
אפשרות ללימודי ערב/בוקר.

מה לומדים בקורס בניית ציפורניים MULTI FUNCTION?

בקורס תלמדי את שלושת הטכניקות המובילות בארץ ובעולם לבניית ציפורניים:

  • טבילה באקריל – מורחים על הציפורניים דבק ציפורניים ולאחר מכן טובלים את הציפורן באבקת אקריל לצורך עיבוי וציפוי של הציפורן.
  • בניה באקריל – בונים ציפורניים מלאכותיות על ידי מריחת תערובת של אבקה ונוזל על גבי ציפורן מלאכותית.
  • בניית ציפורניים בג’ל – השיטה הפופולרית כיום בישראל, שנותנת לציפורן מראה טבעי על ידי בניה באמצעות חומרי ג’ל ושימוש בקרני UV להקשיית וייבוש החומרים.

בנוסף תלמדי את כל מה שצריך כדי להיות אמנית ציפורניים מקצועית ומצליחה:

  • המבנה האנטומי של הציפורן
  • תופעות הקשורות לציפורניים מלאכותיות
  • חומרים שונים לבניית ציפורניים
  • קישוטי ציפורניים

לעומדים בדרישות הקורס תוענק תעודת סיום לימודים מטעם מכללת נאוה קולאז’.
הלימודים מוכרים ע״ח פיקדון הקרן לחיילים משוחררים.

Adar Raziel
Adar Raziel
01/12/2022
שמי אדר, אני לומד קורס בניית ציפורנים אצל המורה סיון,אין מקום נעים ללמוד אצלו כמו אצל המכללה של נאווה,אנשים חמים,שירות ויחס אישי לכול תלמיד,והמורה סיוון מורה מצוינת,נחמדה,יודעת להסביר את הנלמד מעולה,ותמיד נותנת הרגשה טובה.
Mila Nova
Mila Nova
01/12/2022
המכללה ששינתה לי את החיים ❤️
לירון ויצמן
לירון ויצמן
30/11/2022
סיווני שלי אין מורות כמוך ! תודה על הכל ❤️
אמירה והבה
אמירה והבה
30/11/2022
מורה נהדרת מצוינת סבלנית מקצועית כבוד ללמוד אצלה .. סיון המיוחדת תודה לך על הכל
הטובים של אושרת שירקולקר
הטובים של אושרת שירקולקר
30/11/2022
מורה נהדרת ומקצועית, סובלנית ,ומלמדת בצורה מאוד נעימה ומקצועית
אור אברה
אור אברה
30/11/2022
אני לומדת בנייה באקריל אצל סיון זכיתי במורה הכי טובה שהיה אפשר לבקש בשביל החוויה הזאת מפרגנת תומכת ועושה הכל בשביל שאנחנו התלמידות שלה ירגישו הכי בטוחות ובנוח במקום שהן נמצאות בו תודה סיוונוש אין כמוך !
Sam Apel
Sam Apel
30/11/2022
ממליצה בחום על הקורס קוסמטיקה בזכות המורה מילה. באמת אשת חיל, מורה מסורה, אינטיליגנטית, ייסודית ומקצועית בטירוף! נהניתי מכל שנייה בקורס בזכותה, הידע והמיומנויות שקיבלתי הם ברמה הגבוהה ביותר! וכמובן היחס האנושי, האוזן הקשבת תודה מעל הלב!
JWAN MAZZAWI
JWAN MAZZAWI
30/11/2022
המורה קרולין מקסימה ושיטת הלימוד שלה מהממת אני מאוד ממליץ להיות איתה בקבוצה יש לה שיטת הסבר מאוד ברור, והמכללה מאוד מסודר מכל הכיוונים
משה קהתי
משה קהתי
30/11/2022
המורה מילה המורה הכי טובה ומסורה שיש
bat sheva
bat sheva
30/11/2022
אני מאוד מרוצה מקרולין, מורה מדהימה שאכפת לה מכל תלמיד ותלמיד, תסביר לך גם 10 פעמים עד שתבין את הנלמד❤️

רוצה לקבל פרטים נוספים עבור קורס בניית ציפורניים?