כל מה שלא ידעתם על עיצוב שיער

שיער מעוצב בעידן של ימינו הוא הרבה יותר מאשר תספורת או תסרוקת יפה:
הוא עוד דרך יצירתית להראות ביטוי עצמי, לשמור על הבריאות והאסתטיקה ואפילו יכול לגרום לנו להרגיש טוב יותר עם עצמנו…

אולי בגלל זה, מעצבי שיער בימינו יכולים להפוך למותגים נחשבים עם רשימות המתנה ארוכות – כי הם יודעים איך לעזור ללקוחות שלהם לשמור על מראה שיער זוהר ובריא, ,להוסיף סגנון ואישיות בעזרת שיער טרנדי ומעוצב ולתת ללקוחות להרגיש הכי נחשקים, יפים ומלאי ביטחון.
אז איך הם עושים את זה?

מה חייב לדעת בשביל להיות מאסטר בתחום עיצוב השיער

מעצבי שיער מומחים הם אנשי מקצוע עם השכלה מקיפה בתחום:
הם צריכים להכיר ולהיחשף לכל השיטות והטכניקות החל מהבסיסיות ועד המתקדמות ביותר בתחום הספרות.
מלבד ידע וביטחון, חשוב לתת לכל לקוחה את התספורת והתסרוקת המושלמת, הם גם צריכים להכיר באופן מעמיק את עולמות הכימיה, הביולוגיה והפיזיולוגיה כדי להתאים את החומרים השונים לסוג השיער ולהתייחס לרגישויות שונות בין התרכובות במגע עם העור של הלקוחה וכמובן בשביל לשמור על בריאות השיערה.
הם גם  צריכים לדעת איך לאפיין את התספורת או את צבעי השיער ללקוחה בהתאם לדרישותיה, לצד שימוש בתכשירים מקצועיים וטכנולוגיות מתקדמות, שמשתנים ומתפתחים כל הזמן.

עניין של עיצוב – למי מתאים להיות מעצב שיער?

אנשים שבוחרים ללמוד עיצוב שיער הם בדרך כלל אלה שמחוברים לעולמות היצירה החופשית והאומנות, ובמקביל רוצים לגרום לאנשים להרגיש טוב יותר עם עצמם.
אנשים שאוהבים עבודה דינמית, אינטראקציה גבוהה עם אנשים ורצון להיות אדון לעצמך, אבל עיצוב שיער זה הרבה מעבר.

האפשרויות העומדות בפני מעצבי שיער בימינו הן כמעט ללא גבולות וכל מעצב שיער יכול להפוך לדבר הבא בתחום – זה שכולם מדברים עליו – אם יש לו את כל מה שצריך כדי להצליח.

וזה לא סוד שהמעצבים המובילים בתעשיית השיער מגיעים להישגים מעוררי קנאה, כמו הובלה של תצוגות בין לאומיות ועבודה לצד המותגים הגדולים ביותר בעולם האופנה.

קורס ספרות – איך לומדים להיות מעצבי שיער מקצועיים ומצליחנים?

מעצבי שיער הנחשבים  מאסטרים  לומדים את כל סודות המקצוע דרך קורס מקצועי, התנסות על לקוחות, קורסי המשך ואף השתלמויות בחו”ל, כדי להישאר תמיד מעודכנים בכל הטרנדים והחידושים בתחום.
משום כך יש להם ידע מעמיק בתחום הכימיה והשפעת חומרים שונים על השיער, כמו צבעים, חומרי חמצון, תכשירים להחלקות, ייבוש וחימום – כולל ההשפעה על סוגי שיער שונים ועור הקרקפת.
הם יודעים איך תספורות שונות נראות אחרת לגמרי על אנשים עם מבנה פנים שונה ואפילו סוג האירוע שלכבודו הולכים למעצב שיער משפיע על העיצוב המתאים. את כל הדברים האלה – מעצבי שיער מאסטרים חייבים לדעת, אבל זה לא הכל.

כדי להצליח בתחום ולהיות מעצבי שיער מבוקשים – יש עוד כמה דברים שכדאי ללמוד….

להיות שם בשביל הלקוחות

היום כשלקוחה הולכת לספר היא מצפה להרבה יותר מאשר תספורת וצבע.
היא הולכת למספרה גם בשביל החוויה, כדי לקבל יחס אישי ושירות ברמה גבוהה, הקשבה ותשומת לב.
היא מצפה לקבל מעצב שיער סבלני עם תודעת שירות, שיודע להציע מהידע המקצועי שלו ולדייק את התספורת או העיצוב המבוקש לתוצאה מושלמת וכל זה מבלי לפגום בשיער שלה.

הרי אף אחת לא רוצה לצאת מאוכזבת מהמספרה, נכון?

לכן אחד הדברים החשובים ביותר שהופכים ספרים למעצבי שיער מצליחים הוא שילוב בין הכשרה מתקדמת ומקצועית לבין הקשבה אמיתית ללקוחות –  לשמוע מה הן מבקשות, מה הן חולמות, איך הן רוצות להיראות אחרי התספורת ואולי אפילו לאיזה סלב הן רוצות להיות דומות.

השילוב של הידע המקצועי, הטכנולוגיה, הכימיה וסודות המקצוע לצד שימוש במותגים איכותיים, תורמים ליצירת עיצוב שיער מדויק, שעונה בול על הציפיות של הלקוחה, מוציא אותה מאושרת מהמספרה ועם מראה ״פרשי״.

יתרון תחרותי של מעצבי שיער מצליחים

בין היכולות המקצועיות והאישיות שצריך כדי להיות מעצב שיער מצליח, צריך להכיר גם את עולם העסקים.
מעצבי שיער מצליחים הם אלה שמגיעים לענף עם יתרון תחרותי משמעותי של ליווי עסקי מקצועי והבנה מעמיקה של מה זה אומר לנהל עסק שהוא כל היום מלא בלקוחות , עד אפס מקום.
בעלי מספרות שמקבלים השכלה בתחום השיווק והניהול העסקי, יכולים לפתוח עסק עם יתרון משמעותי לעומת המתחרים –  היכולת, הידע והביטחון הנדרשים כדי להתחיל לעסוק בתחום תוך הגשמת השאיפות האישיות והחזון של עסק מצליח.

מותג היא לא מילה גסה בתחום עיצוב השיער

נוסף על הנושאים שהזכרנו, מעצבי שיער מובילים חושפים את הלקוחות שלהם למותגים המובילים בעולם, עם דגש על טרנדים ומוצרים חדשניים ע׳׳י חברות מובילות כמו L’Oréal פרופשיינל העולמית וחברות מובילות נוספות כמו מון פלטין.

שימוש במוצרים איכותיים אלו נותנים גיבוי חשוב לספרים ומעצבי שיער, שמקבלים ביטחון לעמוד מול לקוחות עם מגוון רחב של דרישות, כמו שיער לבן, החלקות, גוונים, בליאז’, תספורת ספציפית ועוד.

אז מאיפה מתחילים? מהמקום שיודע לקחת את החלומות שלכם הכי רחוק ולתת לכם את כל הידע שצריך כדי להתבלט בענף ולהתחיל להוביל.

להיות מאסטר בתחום – קורס עיצוב שיער מבית נאוה קולאז’

מכללת נאוה קולאז’ גאה להוביל את הלימודים וההכשרות בענף עיצוב השיער בישראל. המכללה בשיתוף חברת לוריאל פרופשיונל העולמית מציעים לך מסלול ייחודי ובלעדי במגמת עיצוב השיער שמשנה את כללי המשחק ונותן לכם את נקודת הפתיחה הכי גבוהה שיש. הקורס משלב את המסלול הממשלתי בפיקוח משרד הכלכלה (תעודה סוג 1)  לבין תכני הלימוד של נבחרת המאסטרים בנאוה קולאז׳.

מה זה אומר נבחרת המאסטרים?
כל המאסטרים שלנו הם בעלי מספרות וניסיון רב.
בחירה בקורס עיצוב שיער של נבחרת המאסטרים שלנו תתן לך חשיפה רחבה לטכניקות מרובות ושיטות עבודה אשר יובילו אותך לשליטה מלאה בכל התחומים הכי חשובים בתחום כמעצב שיער. היתרון הגדול בלבחור ללמוד אצל נבחרת המאסטרים הוא בכך שתהיה לך הכשרה מקיפה ומקצועית ביותר הכוללת דיוק וידע מתקדם.

נבחרת המאסטרים שלנו:
מאסטר במקצועות הליבה קשר מעצב שיער – לקוח | כלים ומכשירים במספרה | חפיפה | תורת השיער | גוף האדם | בקטריולוגיה דרמטולוגיה

מאסטר קולור התאמת טונים לגוון ולרצון הלקוחה | אבחון פיגמנטים והשפעת הפיגמנט על התוצאה | תיקוני צבע ומגוון של שיטות לצביעת שיער.

מאסטר קולור בכימיה מתקדמת טרנדים חדשניים בעולם עיצוב השיער הכוללים טכניקות חדשניות וייחודיות לגוונים בליאז’ אומברה טכניקות הבהרה טכניקות לשינוי גוון.

מאסטר תספורות נשים מאסטר שגריר עולמי מטעם חברת לוריאל פרופשיונל | מורה בכיר מטעם חברת לוריאל העולמית חדשנות וכימיה מתקדמת.

הקורס נבנה עם מטרת על – להפוך אתכם למומחים ובולטים בתעשיית היופי ולבנות את הייחודיות שלכם כמאסטרים, כך שתמשכו אליכם לקוחות ותהיו מותגים בעצמכם בצמרת התעשייה.

מנהלי מגמת עיצוב שיער בנאוה קולאז׳ זמינים עבור הסטודנטים בשעות הקורס וגם מעבר להן, מעניקים יחס אישי ומוודאים שהסטודנטים סיימו את הלימודים עם הביטחון וכל הידע הנדרש בשביל להיות מעצבי שיער מצליחים עם בידול ייחודי ומקצועי.

אם הגעת עד לכאן, כנראה שהגיע הזמן להגשים חלום ולעסוק בתחום שהביקוש אליו רק הולך וגובר – שהוא בין המקצועות הכי מתגמלים, עם רמת לימודים בלתי מתפשרת.

זה הרגע שלך להשאיר פרטים ולעשות את הצעד הבא בדרך להגשמת החלום להיות מאסטר בתחום עיצוב השיער –
נציגת ההכשרות שלנו כבר תחזור אליך.  

רוצה לקבל פרטים נוספים עבור אחד מהקורסים שלנו?

שתפו

לכל המאמרים

מוכנים לצאת לדרך?

תשאיר/י פרטים וניצור איתך קשר.