מיקרובליידינג – כל מה שרצית לדעת על אמנות האיפור הקבוע

מיקרופיגמנטציה הוא עולם שלם של אפשרויות שרק הולך ומתפתח עם הזמן – טכניקות חדשות, טכנולוגיות מתקדמות ופתרונות מדהימים למגוון צרכים.
אולי בגלל זה הביקוש לתחום רק עולה וזה כנראה גם ימשיך כך בעתיד הרחוק.
כאן נכנסת לתמונה אמנית הגבות, עם הכשרה בתחום המיקרובליידינג – שיטה חדשנית המאפשרת ליצור את הגבות בסגנון המדויק והמחמיא ביותר, על ידי עיצוב ועיבוי של המראה הטבעי.
אז איך זה עובד? למה זה כל כך מבוקש ולמי מתאים ללמוד מיקרובליידינג?

אז למה כולן מדברות על שיטת המיקרובליידינג?

מיקרובליידינג היא שיטה שנולדה מתוך עולם האיפור הקבוע והיא טכניקה ייחודית לעיצוב גבות.
שלא כמו ציור של גבות קבועות שנראות מעט מלאכותיות, או עיצוב גבות על ידי מריטת שיער הגבות, מיקרובליידינג היא שיטה המאפשרת לצייר על העור גבות במראה טבעי, על ידי ציור של שערה אחר שערה, עד ליצירת מראה גבות מלא, מושלם וטבעי.

השיטה מתבצעת באופן ידני, על ידי מומחית באומנות עיצוב גבות, מנוסה ובעלת הכשרה ספציפית בתחום.
המקצועניות בתחום הן אלו שיודעות לבנות את צורת הגבה המבוקשת באופן מדויק למבנה הפנים של הלקוחה, שיודעות לשרטט שערה שערה מבלי לפגוע בעור והכי חשוב שהתוצאה הסופית היא לשביעות רצון של הלקוחה.

אם נדבר תכלס, מיקרובליידינג הוא אחד התחומים הכי מבוקשים ומכניסים בעולם הביוטי. ההשקעה כדי לפתח קריירה בתחום היא כמעט אפסית לעומת פוטנציאל ההכנסה.
במיוחד אם העסק שלך פועל תחת תעודת בוגרת של מכללת נאוה קולאז’ – אחד המותגים המובילים והותיקים ביותר בעולם הביוטי בישראל, עם עשרות אלפי בוגרות ובוגרים שעומדים בקדמת התחום עם קריירות מצליחות ברחבי הארץ והעולם.

איך תהפכי לאמנית גבות בשיטת מיקרובליידינג?

רמת המקצועיות הגבוהה הנדרשת כדי לבצע טיפולי מיקרובליידינג, מחייבת סטודנטיות בקורס מיקרובליידינג לעמוד בסטנדרטים גבוהים של היגיינה וסטריליות, רגישות כלפי הלקוחה, הכנה מקצועית של הלקוחה לטיפול ועוד.

לכן, כדי להפוך לאמנית מיקרובליידינג מקצועית ועסוקה, את צריכה לקבל ליווי צמוד והכשרה מקצועית שיעזרו לך ללמוד את כל סודות המקצוע ולתרגל אותם בצורה מעשית, לצבור ביטחון תוך שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר, להתנסות על לקוחות אמיתיים בליווי צוות מקצועי ולדייק את העבודה בעזרת המרצה של הקורס.

איך תדעי אם מתאים לך ללמוד קורס מיקרובליידינג?

קורס מיקרובליידינג מתאים לכל מי שיש לה זיקה בתחום או לאמנית גבות שרוצה להגדיל את מעגל הלקוחות שלה.
הוא מתאים למאפרות ואמניות איפור קבוע, קוסמטיקאית וגם למי שהתחילה את דרכה בעולם הביוטי ורוצה לרכוש מקצוע מאוד מבוקש ורווחי.

בנוסף, מיקרובליידינג היא טכניקה המצריכה המון סבלנות, התמדה וקפדנות כדי להגיע לתוצאות טובות ולכן היא מתאימה לאלו שאוהבים להתעסק עם פרטים קטנים ומדויקים הנדרשים כדי ליצור גבות מושלמות, אנשים עם משיכה לתחום האומנות והציור, אנשים עם משיכה לתחום האסתטיקה ועוד.

מכללת נאוה קולאז’ שמחה להציע לך קורס מיקרובליידינג מקצועי עם צוות המרצים המוביל בתחום, באווירת לימודים חמה ותומכת, שתעניק לך את הביטחון העצמי שאת צריכה כדי להפוך לאמנית מיקרובליידינג, על ידי התנסות מעשית על לקוחות אמיתיים שתעזור לך להפוך למקצוענית אמיתית.

המכללה המובילה בתחום מעל 30 שנה עם עשרות אלפי בוגרים שהשתלבו במקצועות הביוטי ברחבי הארץ, מספקת לסטודנטיות את הציוד החדשני ביותר בתחום, חומרים איכותיים ורמה גבוהה של מקצועיות .
הלמידה מתבצעת בקבוצות קטנות ואינטימיות, באווירה חמה וביתית עם צוות המרצים המוביל בתחום.

רוצה להיות בטוחה שזה הקורס המתאים לך? בואי לשיעור ניסיון ללא עלות!
נכחת ב 100% מהקורס ואת עדיין רוצה עוד כמה שיעורים ?אנחנו כאן בדיוק בשבילך,  קבלי את הקורס המלא שוב ללא עלות!
מעוניינת להתפתח בתחום הביוטי ולהשתלב בתחום מבוקש, מספק ורווחי? 

לפרטים נוספים ליצירת קריירה רווחית בתחום המבוקש ביותר בעולם עיצוב הגבות
מלאי את הפרטים מטה ונציגה שלנו תחזור אליך.

 

רוצה לקבל פרטים נוספים עבור אחד מהקורסים שלנו?

שתפו

לכל המאמרים

מוכנים לצאת לדרך?

תשאיר/י פרטים וניצור איתך קשר.