הוראה לקוסמטיקאיות MCT – בונות את דור העתיד של עולם הקוסמטיקה

תחום הקוסמטיקה הוא אחד התחומים המבוקשים והמתגמלים ביותר לפתח בו קריירה.
עם זאת, הרבה אנשים לא יודעים מה זה באמת אומר – להיות קוסמטיקאית מקצועית, אבל האמת שיש בתחום הזה הרבה יותר ממה שנראה לעין.
לכן להיות מורה לקוסמטיקה זה תפקיד נחשק אך בעל דרישות גבוהות , עם רמה גבוהה של מחויבות לתחום והבנה מעמיקה של מה צריך כדי להיות קוסמטיקאית מקצועית ובמקביל בעלת יכולות הדרכתיות.

מוכנה לגלות עולם שלם של ידע ויצירתיות? המשיכי לקרוא.

אז מה זה בעצם קורס הוראה לקוסמטיקאיות MCT?

אם שאלתן את עצמכן “מה צריך כדי להיות מרצה לקוסמטיקה?” אז התשובה היא קודם כל – אהבה לתחום, אבל גם ישנה חשיבות לניסיון מקצועי, הרבה מאוד ידע ורצון להעביר הלאה את הסטנדרט הגבוה של עולם הקוסמטיקה המקצועית.

כי להיות קוסמטיקאית מוסמכת זה אומר קודם כל לבצע אבחון עור נכון ומדויק , לדעת מתי להפנות את המטופלים לבדיקה רפואית, להבין תהליכים ביוכימיים של העור, לדעת מתי ניתן לטפל ומתי עדיף להימנע, לשמור על היגיינה, סטריליזציה ועוד.

ללמוד להיות מורה לקוסמטיקה

בארץ אין פיקוח מסודר על התחום ולכן מכללות שונות מעסיקות מורות לקוסמטיקה עם רמות שונות ותחומים שונים של ידע.
עם זאת, כדי לספק את הידע המקיף והמקצועי ביותר לפי תפיסת מכללת נאוה קולאז’ , ההקפדה  בקורס הוראה לקוסמטיקאיות MCT נעשית בנושאים הבאים:

  • הוראה עמידה בפני קבוצה, הנחיית קבוצות ושיטות הוראה ייחודיות למרצות של נאוה קולאז׳.
  • הקשר בין מערכת החיסון לבין העור ביטויים של של מערכת החיסון על גבי העור ואיך לטפל בהם.
  • שיתוף פעולה עם רופאים רמת הלימוד במכללת נאוה קולאז׳ הינה מהגבוהות ביותר בארץ ולכן ישנו דגש על אבחון העור בצורה מעמיקה ביותר וזאת בעזרת שיתוף פעולה עם הרופאים על מנת שנדע לזהות מתי להפנות את המטופלים לרופא כדי לבדוק התאמה לטיפולים קוסמטיים מסוימים, בעיקר במקרה של מטופלים בעלי רקע רפואי מורכב, כמו סוכרת, מטופלים אונקולוגיים או מטופלות בעלות רקע גניקולוגי, נוירולוגי ועוד.
  • אבחון עור שלב אבחון העור הינו חלק קריטי ובעל השלכות למשך הטיפול הקוסמטי ולכן במכללת נאוה קולאז׳ נלמד הנושא על כל פרטיו ברמה המקצועית ביותר. שאלות כמו  מתי שולחים את המטופל לדרמטולוג לפני שמתחילים טיפול קוסמטי? יענו ללא כל ספק. כך שכל מורה לעתיד תוכל להוביל קורסים בביטחון רב עם הידע שצברה . 
  • ניסיון מרצה לקוסמטיקה צריכה להיות בעלת 5 שנים לפחות בקוסמטיקה, שבמהלכן היא לא הפסיקה ללמוד את התחום ולהכיר היבטים שונים ומתקדמים שלו. ידע שאותו היא צוברת במכללה בקורסים מתקדמים (קורס קומסטיקה MCK, קורס קוסמטיקה MCT) מלבד הקורס קוסמטיקה אינטרה דרמלי שזה קורס חובה התחלתי. 

איזה רקע יש למרצה בקורס הוראה לקוסמטיקאיות במכללת נאוה קולאז’?

מרצה שמלמדת איך להיות מורה מקצועית ומובילה לקוסמטיקאיות במכללת נאוה קולאז’ למעשה חייבת להיות קוסמטיקאית בעלת שנים רבות של ניסיון בתחום.
לא פחות חשוב ניסיון העבודה לצד רופאים והיכרות עם תחומים מדעיים רלוונטיים, שכן זהו תחום שלא מפסיק להתקדם ולהתפתח.

המרצות שלנו במכללה לוקחות קורסים בתחום הקוסמטיקה על גווניו השונים בארץ ובחו”ל באופן קבוע ושוטף, כדי להיות תמיד מעודכנות בכל החידושים החשובים בעולם הביוטי והטיפוח , כדי להכיר את הטכנולוגיות בקדמת הבמה בתחום ואת המוצרים הקוסמטיים החדשים שהולכים לצאת .

זאת בשביל להכיר תהליכים בקוסמטיקה מתקדמת, ביניהם פציעת העור לצורך תהליכי שיקום מבוקרים שיוצרים התחדשות בעור, הבנת תהליכים ביוכימיים של העור, השפעת זיהומים על העור ועוד.
באותה נשימה המכללה שמה דגש על הניסיון העשיר בתחום ההוראה וההדרכה, אותם מעבירים הלאה למי שרוצה ללמד ולהנחות קבוצות ולדורות הבאים .

חושבת להיות מרצה לקוסמטיקה? הנה מה שכדאי לך לדעת

מעמד של מורה, או מרצה בעולם המקצועי הוא מעמד נחשק ומבוקש, פשוט כי זהו מעמד המעיד על רמה גבוהה של מומחיות ומקצועיות אצל כל בעל מקצוע (אצל מי תעדיפו לקבל טיפול שיניים – אצל רופא שיניים מהשורה או אצל המרצה שלו מהאוניברסיטה שהוא בעל ידע רחב ושנים של ניסיון ?).
כך גם בתחום הקוסמטיקה. קוסמטיקאית שהיא גם מרצה במכללה מובילה בתחום, נחשבת גם מקצועית יותר, באמת בגלל הידע שהיא צברה ולכן היא מבוקשת יותר.

הוראת קוסמטיקה היא גם דרך להכניס גיוון ולעסוק בתחום לא רק על ידי מתן טיפולי קוסמטיקה אישיים, אלא גם במסגרת תפקידי הוראה שונים, המספקים נקודת מבט נוספת על התחום ודרך יצירתית לעסוק בו.

בנוסף, הוראת קוסמטיקה מאפשרת למרצות ומורות להשתלב במכללה שבה הן מלמדות – מערכת מלאת עניין, גיוון ואתגרים, סביבה לימודית מעוררת ומעשירה, שנעים לעבוד בתוכה, מעוררת מוטיבציה להתפתח ועוזרת לבנות ביטחון עצמי.

מלבד הרווח האישי, הוראת קוסמטיקה מאפשרת להעניק לקוסמטיקאיות צעירות מהניסיון שלך, הידע והמומחיות שלך כדי לעזור להן להתפתח ולצמוח, להתפרנס בכבוד בתחום מבוקש ומספק.
מרצה לקוסמטיקה יכולה להשפיע על דור שלם של קוסמטיקאיות – לעבוד נכון יותר, להיות מקצועיות יותר, להצליח יותר ולתת ללקוחות שירות טוב יותר.

בואי להוביל את התחום עם הטובים ביותר!

מכללת נאוה קולאז’ מובילה את הוראת הקוסמטיקה בישראל מעל 30 שנה, עם עשרות אלפי בוגרים שהשתלבו במקצועות היופי בכל רחבי הארץ, ברמה בלתי מתפשרת של מקצועיות.
מכללה שהיא בית חם לסטודנטים מכל רחבי הארץ, שמקבלים יחס אישי וליווי לכל אורך הדרך.

צוות המכללה גאים להציע לך את הקורס היחידי בארץ להוראת קוסמטיקה MCT ולהתקדם בתחום בזכות קורס ייחודי ומעמיק שיאפשר לך להוביל בעצמך קורס בקוסמטיקה.
קורס שבו יהיו לך התנסויות מעשיות שהן ייחודיות למכללת נאוה קולאז׳ , תלמדי כיצד לנהל מערך שיעור מהמרצות המובילות בתחום בארץ ובעיקר תתמקדי בכל השיטות והכלים שיבנו את דרכך כמרצה עם ביטחון בתחום הקוסמטיקה.
אם חלמת להוביל בתחום הקוסמטיקה זה הזמן שלך להגשים ולהוביל את דור העתיד של הקוסמטיקאיות. 

אם הגעת עד לכאן זה אומר שאנחנו צריכות להכיר .
הצטרפי למשפחת נאוה קולאז׳ עכשיו זה הזמן שלך להגשים את החלום ובנות את דור העתיד של התחום.

לפרטים נוספים ליצירת קריירה מעצימה , מאתגרת ורווחית בתחום המבוקש ביותר בעולם הקוסמטיקה
מלאי את הפרטים מטה ונציגה שלנו תחזור אליך.

רוצה לקבל פרטים נוספים עבור אחד מהקורסים שלנו?

שתפו

לכל המאמרים

מוכנים לצאת לדרך?

תשאיר/י פרטים וניצור איתך קשר.